donderdag 21 juni 2007

De laatste loodjes

Bijna is het zover en dan beginnen voor de derde maal mijn avonturen in Sint Petersburg.
Mijn heerlijke studentenkamer aan de Bree is opgezegd en de laatste puntjes voor mijn bachelorscriptie worden op de i gezet. Vrijdag 29 juni vlieg ik naar Helsinki om vanaf daar per trein Sint Petersburg binnen te rijden. Ruim twee weken de tijd heb ik dan om een baan te vinden. Daarna kom ik weer even terug om eind augustus met heel mijn hebben en houden (25 kilo) afscheid te nemen van Nederland. Ik ga een nieuw wervelend leven in Sint Petersburg op bouwen! En jullie kunnen via deze blog meegenieten van mijn verbazingen, vreugdes, frustraties, bijzonderheden en avonturen.
De voorgaande blogs over 100 dagen Sint Petersburg zijn terug te vinden op: http://lija.hyves.nl/blog/

Geen opmerkingen: